IN-STORE MARKETING: DE ULTIEME OPLOSSING VOOR DE FYSIEKE WINKEL.
In-store marketing is de ultieme klantmagneet voor fysieke winkels. Hoewel het lijkt alsof e-commerceplatforms altijd een stap voor zijn, kunnen fysieke winkels hun klanten geweldige ervaringen bieden vanaf het verkooppunt. Dit is het belangrijkste voordeel van in-store marketingtactieken: ze vinden plaats wanneer de klant betrokken is en klaar is om te winkelen, in tegenstelling tot digitale marketingtactieken die vaak storend kunnen zijn.
Als je eraan denkt om naar de winkel te gaan…. Wat gaat er door je heen? Zie je het als een karwei of als een leuk tijdverdrijf?
De meeste mensen zijn begonnen met het verhogen van hun verwachtingen als het gaat om winkelen. Ze willen niet zomaar naar buiten gaan, een artikel kopen of hun winkelwagentje vullen en dan weer naar huis komen. Ze willen een beleving.
E-commerceplatforms bieden hun klanten geweldige klantervaringen. Een goed voorbeeld is die van Redbull. Dit merk staat erom bekend je vleugels te geven. Daarom besloten ze een stap verder te gaan en geweldige reizen te verzorgen. Op hun website kun je een adembenemende ervaring selecteren, zoals avontuurfoilen met experts. Het enige wat je hoeft te doen is het soort reis te selecteren dat je leuk vindt. Dit is een goed voorbeeld van het combineren van de online met de offline ervaring en tegelijkertijd de kern van het merk te promoten.
De nieuwe generatie POSM: De shelf robotdisplay!
Al tientallen jaren vertrouwt de retail op dezelfde oude in-store marketing- en visuele merchandisingtechnieken om de betrokkenheid en verkoop te vergroten: karton, schapstoppers, bemonsteringscampagnes, prijsverlagingen. Omdat het gedrag van consumenten in een snel tempo verandert, is er een duidelijke vraag naar het verbeteren van de winkelervaring in fysieke winkels. Met Tokinomo: de in-store advertentie-oplossing van de moderne tijd nemen we die plek in.
Brand Agency heeft het exclusieve contract met Tokinomo gesloten om deze nieuwe manier van shopper activatie te kunnen verzorgen voor de Benelux. Prikkel de zintuigen van je shopper (visueel, auditief en kinstetisch). Door de mogelijkheid van 5 interacties (taglines) te programeren, krijgen wij de shopper gegarandeerd te pakken voor jou. Met gemiddelden van boven de 180% sales verhoging (zonder afprijzing) is dit de toekomst.