CASES Holofan LU Bastogne

Mondelez International scoort in het Captain of the Category-onderzoek het beste in de categorie koek, koekjes, banket en tussendoortjes. Een goede basis met sterke A-merken en tegelijkertijd innovatie, zorgen voor het aantrekken van nieuwe kopersgroepen en het verrassen van bestaande kopers.

Activaties, zowel in de media als de winkels, zorgen voor ‘stopping power’, benadrukt Mondelez International. “Power die deze categorie nodig heeft. Confrontatie is voorwaarde nummer één om te kunnen verkopen. Door de sterke merken ‘360 graden’ in te zetten, creëren we meer groeikansen op de winkelvloer.” Hierbij is Mondelez International niet bang om alle tools in te zetten. Middels displays, schapaankleding, banners en nieuwe innovaties… Zo zorgen we voor extra zichtbaarheid.”

Mondelez gaf aan Brand Agency een duidelijke briefing (voor deze shopper activatie) voor de introductie van Bastogne met Kruidnoten in twee varianten; Bastogne en Bastogne met Milka stukjes.

Haal het maximale uit de kast en creëer stopping power! En maak deze tijdelijke introductie tot een passend concept, passend bij de tijd van het jaar. Voor de stopping power hebben we als Brand Agency gekozen voor Holofans. Met een geschikte animatie hebben we de ATL campagne beelden vertaald naar een animatie voor op de Holofan. Door de juiste scripting te gebruiken voor de Holofan hebben we het maximale rendement weten te bereiken. Om het geheel passend bij de tijd van het jaar te maken, hebben we aansluiting gemaakt bij de “schoorsteen” displays. Door de ‘verwerking’ van de Holofans IN de display te maken, werd het één compleet beeld. Deze setting van display in combinatie met de Holofan maakte het geheel tot een compleet spektakel op de winkelvloer. Zo creëerden we een complete beleving aan deze shopper activatie voor deze tijdelijke introductie. 

Deze introductie hoorde qua omzet in de top 20 introducties van Nederland, met om een omzet van €109.144 per week. Brand Agency heeft Mondelez ontzorgt in het proces van scripting, animatie ontwikkelingen en installatie van de Holofans in Nederland.

WhatsApp met Brand Agency